[Bmuzeum] Nézd meg a Facebook adatlapomat!

bmuzeum at xserver.dfmk.hu bmuzeum at xserver.dfmk.hu
2010. Feb. 17., Sze, 20:24:03 CET

Én már létrehoztam a Facebook adatlapomat, ahová fényképeket, videókat és eseményeket tudok felrakni, és szeretnélek ismerősként jelölni, hogy te is láthasd. Először regisztrálnod kell a Facebookra. A regisztráció után te is el tudod készíteni az adatlapodat.

Üdvözlettel:
Bálint

A Facebookra való regisztráláshoz kattints az alábbi hivatkozásra:
http://www.facebook.com/p.php?i=1842948257&k=ZWA5PZ6YPYTF6BD1QEY4TVWRSQIB42Y1WQFSF&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=bmuzeum@xserver.dfmk.hu&c=fbbc15554ac024ff95a0eec8cd0d7bd7.bmuzeum@xserver.dfmk.hut meghívta Bálint Havasi, hogy csatalkozzon a Facebookhoz. Amennyiben nem szeretnél több hasonló emailt kapni a Facebooktól, kattints az alábbi linkre a leiratkozáshoz.
http://www.facebook.com/o.php?k=ecdab4&u=100000761526104&mid=1e63f81G5af33dde3758G0G8
A Facebook irodái az 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304 címen találhatók.

--------- következő rész ---------