[Bmuzeum] körlevél

bmuzeum at xserver.dfmk.hu bmuzeum at xserver.dfmk.hu
2007. Nov. 26., H, 09:41:17 CET

*A múzeum elérhetősége:
*Tel/Fax: 06-83-312-351
http://www.balatonimuzeum.hu
Email: info at balatonimuzeum.hu
Skype: bmuzeum

*A **Balatoni Múzeum** elektronikus hírlevele
november)*

2007.11.26.

8360 Keszhely Múzeum u. 2.

 Kedves Múzeumbarát!

A Batthyány Emlékév alkalmából 2007*. november 29**-én csütörtökön
**17.00**órakor
* a Helikon Kastélymúzeum és a Balatoni Múzeum közös rendezésében *Molnár
András* (a Zala Megyei Levéltár igazgatója) két könyvének bemutatójára kerül
sor:

*Viam meam persequor. Batthyány Lajos gróf útja a miniszterelnökségig
*valamint
*Saját utamat jártam. Batthyány Lajos miniszterelnök 1807-1849.*
*(Szerk. Molnár András)*

Helyszín: a *Helikon Kastélymúzeum konferenciaközpontja*.

A részletes programot a következő címen olvashatják:
 http://www.balatonimuzeum.hu/index3.htm

Szeretettel várunk minden érdeklődőt.**

Üdvözlettel:

Havasi Bálint <bhavasi at gmail.com>

múzeumigazgató

Téli nyitva tartás:
 vasárnap
 és hétfő kivételével naponta
 9.00-17.00
 óra között

A hírlevelet szerkeszti: Havasi Bálint.

Programokkal kapcsolatos részletesebb információt a múzeum honlapján talál
vagy telefonon Gruberné Molnár Adél művelődésszervezőnél kaphat.

A programváltozás jogát fenntartjuk!
--------- következő rész ---------